Stuur me naar de hel , ik ga er naartoe. Dat heeft CMB/AMI dan ook gedaan , of het schol niet veel. Kolwezi in de kopemijnen , met zijn bloederig en wreed verleden in de jaren '60. Twee koperfabrieken moesten per baan vervoerd worden over 2400 km. Uiteraard in de Congo met de meeste problemen. De enige brug ingezakt. Stukken zonder of verkeerd gemerkt. De onderste het laatst en bovenste het eerst. Stukken stiekem op een andere site gaan lossen. Ook troepenopstand met plunderingen meegemaakt. Ook door Belgisch leger ontzet na dagen belegering door gewapende muiters , enz.
|
|
In de Gécamines koper cathoden fabriek in Luilu - Kolwezi
Toegevoegd op: 2013-02-11 11:44:44
Gemaakt op: 2013-02-11 11:44:44
|
|
|
In Luilu deelde ik het bureel met Finse Outokumpu
Toegevoegd op: 2013-02-11 11:45:55
Gemaakt op: 2013-02-11 11:45:55
|
|
|
|
|
Kolwezi Krupp stukken bij aankomst in het ruim Toen ik in Dar es Salaam aankwam om een road survey te ondernemen op de meer dan 1800 km lange en moeilijke weg naar de kopersites, zei de manager me daar dat ik maar met een van de camions moest meerijden want hij had wat a [meer]
Toegevoegd op: 2013-02-11 11:46:41
Gemaakt op: 2013-02-11 11:46:41
|
|
|
|