Stuur me naar de hel , ik ga er naartoe. Dat heeft CMB/AMI dan ook gedaan , of het schol niet veel. Kolwezi in de kopemijnen , met zijn bloederig en wreed verleden in de jaren '60. Twee koperfabrieken moesten per baan vervoerd worden over 2400 km. Uiteraard in de Congo met de meeste problemen. De enige brug ingezakt. Stukken zonder of verkeerd gemerkt. De onderste het laatst en bovenste het eerst. Stukken stiekem op een andere site gaan lossen. Ook troepenopstand met plunderingen meegemaakt. Ook door Belgisch leger ontzet na dagen belegering door gewapende muiters , enz.
|
|
In de Gécamines koper cathoden fabriek in Luilu - Kolwezi
Toegevoegd op: 2013-02-11 11:44:44
Gemaakt op: 2013-02-11 11:44:44
|
|
|
de koper cathoden fabriek per electrolyse van Luilu
Toegevoegd op: 2013-03-11 16:09:43
Gemaakt op: 2013-03-11 16:09:43
|
|
|
|
|
KOV Courroies - door AMI aangevoerd
Toegevoegd op: 2013-03-11 16:41:26
Gemaakt op: 2013-03-11 16:41:26
|
|
|
|
|
KOV courroies, voor AMI door mij ter plaatse uitgevoerd was een project van de wereldbank , ik was ter plaatse de project manager voor AMI International
Toegevoegd op: 2013-03-11 16:42:03
Gemaakt op: 2013-03-11 16:42:03
|
|
|
|
|
Kasumbalesa , grensovergang naar Zambia, van AMI DAR moest ik maa van de toenmalige manager van AMI Tanzania moest ik maar vanuit Dar es Salaam naar Kolwezi met een camion meerijden , want hij had geen tijd om zich met mijn "roadsurvey" bezig te houden !
Toegevoegd op: 2013-03-11 16:32:53
Gemaakt op: 2013-03-11 16:32:53
|
|
|
zo moesten onze kamions destijds erdoor Twee jaar voor AMi naar RDC Katanga , 2 jaar mizerie. De enige brug ingezakt. Vele stukken niet of verkeerd gemerkt. Meestal kamen de bovenste stukken eerst aan en de onderste het laatst , tot grote boosheid van de monteurs op de site. [meer]
Toegevoegd op: 2013-03-11 16:48:19
Gemaakt op: 2011-03-11 12:54:04
|
|
|
|
|
[Sortering datum toevoeging] [Sortering datum gefotografeerd] [Sortering alfabetisch titel] [Alle Foto's]
|